Lekker eten begint met lekkere boter…

Merken doen erg veel om hun zo lekkere product goed onder de aandacht te brengen. Natuurlijk. Mensen moeten inners het gevoel krijgen dat, na het zien van een commercial, ze juist dát product moeten gaan kopen. Zelfs op zondag, maakt niet uit. Alleen vaak worden de beelden nét ff te overdreven aangeboden, waardoor -bij mij in ieder geval- niet het juiste effect bereikt wordt. Zo niet bij deze botermaker…dit is puur genieten, zonder poespas, gewoon in een gare pan, in een smoezelige keuken. Maakt mij niet uit, want die staat ook bij mij thuis. Gewoon klaargemaakt door een man met baard, maakt mij ook niet uit, mijn baard staat ook standaard meer dan 4 dagen. Wat mij betreft zit ‘m de creativiteit in deze commercial in de echtheid, het realisme, het jij en ik, de herkenbaarheid. Ik houd hier van, mmmm.

Geef een reactie

