Starbucks or sucks?

Starbucks bestaat in 2011 veertig jaar wat aanleiding is voor een aanpassing aan het logo. De ring met daarin de vermelding ‘coffee’ is verdwenen en de ‘Sirene’ (halfgodin) staat nu centraal.

The result is an evolved logo that celebrates the Siren in a much bolder way – it’s more expressive and energetic and still uses the same vibrant green circle that is so well recognized by our customers around the world.

Bovendien, aldus CEO Howard Schulz in onderstaande video, geeft het Starbucks ‘the freedom to think beyond coffee’, waarmee hij een tipje van de sluier van de ambities voor het merk oplicht. Hier de mooie worden van onze Howard:

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: