Aart & Copy

Online is de king. Het vak wordt opnieuw uitgevonden, en reclamejongens zitten op de reservebank. Dat is het een beetje het beeld de laatste jaren. Het gekke is dat online uiteindelijk ook draait om dezelfde mechanismen waarmee de grote reclame successen ooit zijn geschreven.

In deze waanzinnige, en bekroonde, documentaire komen de grote Amerikaanse reclameboys aan het woord. De makers van “Just do it’, “Got Milk’, ‘I Love NY’ en Volkswagen ‘. Ideeën die de wereld letterlijk hebben veranderd.

Gaan on-line campagnes dit ooit evenaren? In Copy & Art wordt de lat hoog gelegd voor de toekomst. Een aanrader voor iedereen die het in het vak wil maken. De documantaire is nog even te zien in Amsterdam. Dus online jongmensen…go, go,go. Godvader van de Nederlandse reclame journalistiek Michael van Os schrijft zijn aanbeveling op zijn reclameblog.nl hierrr. En ja, er zaten ook al wat slimme online kings in de zaal. Mis het niet.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: