Springt er uit!

Springoflove_sfeerbeeld2

Op 1 april heeft Colgate-Palmolive haar ‘Spring of Love’-campagne gelanceerd op de SPIL GAMES portal die speciaal gericht is op families (vrouwen 20+ en hun kinderen), namelijk op http://www.spelletjes.nl. Tijdens deze campagne kunnen bezoekers hun favoriete plek nomineren voor een lentemake-over. Dat kunnen pleinen, speeltuinen of parkjes zijn, maar ook ambitieuzere plekken zoals het dorps- of het schoolplein komen in aanmerking. De plekken met de meeste stemmen worden door Ajax omgetoverd tot een waar bloemenparadijs! Spelletjes.nl neemt deel aan de campagne door middel van het plaatsen van verschillende advertenties en de advergame genaamd ‘Spring of Love’. In deze advergame wordt het thema van de campagne, namelijk het opfleuren van de buurt, doorgetrokken om de consument spelenderwijs kennis te laten maken met de campagne. Uiteraard valt er met het spel ook een aantal leuke prijzen van Ajax te winnen. Zowel het online deel van de mediacampagne als het spel zullen op de portal te vinden zijn tot 21 juni. Bovendien zal er op 11 april en 3 mei op Spelletjes.nl een opvallende floor ad te zien zijn die bezoekers naar de campagne leidt. Spelletjes.nl bereikt meer dan 1,7 miljoen mensen per maand met populaire en interactieve online spellen. Dit stelt Colgate-Palmolive in staat om gericht haar doelgroep te bereiken en de nieuwste productlijn van Ajax op een leuke en inhoudelijk kwalitatieve manier te promoten.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: