DIESELTJE 500

Diesel is niet vies van co-branding, denk bijvoorbeeld aan de samenwerking met Adidas.  Nu is het Italiaanse merk een samenwerkingsverband met Fiat aangegaan. Diesel heeft meegeholpen aan het design van de Fiat 500 en ik moet zeggen dat het resultaat er mag wezen.

De Fiat 500 heeft een subtiele Diesel look gekregen. Volgens marketing director Elena Bernardelli sluit de Fiat 500 perfect aan op het merk Diesel. De auto zal beschikbaar zijn in 10.000 exemplaren en enkel online verkrijgbaar.

De primaire kleur van de auto zal groen zijn, ofwel “Verde Diesel” (Diesel Groen). Dit is een verwijzing naar de privé helikopter van Diesel CEO Renzo Rosso. Daarnaast kan de consument kiezen uit twee andere kleuren: nero en marrone Diesel (zwart en Diesel bruin). De lichtmetalen velgen zijn voorzien van Diesel logo’s en de bekleding zal zijn voorzien van Diesel jeansstof.

Het beste van de twee grootheden zorgt voor een mooi resultaat. www.autowereld.com

892391133150_diesel1

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: