Hi verstopt 06-nummers in commercial

In de laatste commercial van Hi zitten een aantal 06-nummers verborgen. De nummers zijn onderdeel van een interactief spel.

De commercial ‘Welkom bij de Hi Society’ is hiermee de eerste interactieve commercial die Hi maakt. 

De ‘Hi Society’, en dat zijn alle gebruikers van Hi, wordt opgeroepen om een aantal 06-nummers in de commercial te zoeken. Als je ze vind en belt, maak je kans op een prijs: een exclusief Hi VIP-membership. 

Om ze te vinden, moet je wel goed zoeken. En omdat dat op tv of in de bioscoop moeilijk gaat, is de commercial een drietal weken te bekijken op hi.nl 

Bureaus die zijn betrokken bij de geïntegreerde, crossmediale aanpak van Hi zijn: FHV BBDO, Lost Boys, Red Urban, Skybox, van Wanten Etcetera, Winkelman en van Hessen, X-Ingredient reclame-adviesbureau, Czar.nl, Cablejuice, HecticElectric, MindShare en The Ambassadors.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: