Nominaties Blauwe Plank/Gouden Spijker 2008

Jongeren worden bestookt met campagnes die gemaakt worden door dertigers die precies denken te weten wat zij leuk vinden, maar vaak de plank finaal misslaan. Daarom reikt Spunk jaarlijks de Blauwe Plank uit aan het bureau dat verantwoordelijk is voor de meest tenenkrommende jongerencampagne van het afgelopen jaar. Naar de effectiviteit van de campagnes kijken we niet, daar hebben we geen verstand van. We letten op de veronderstellingen die over jongeren gedaan worden en de creatieve uitvoering van de campagne. Als het voelt als een vader die ‘vet cool’ zegt, dan hebben we een nominatie. Omdat er gelukkig niet alleen maar bagger gemaakt wordt, reikt Spunk dit jaar ook weer een Gouden Spijker uit: de prijs voor de jongerencampagne die juist de spijker op zijn kop slaat.

Alvast een voorproefje van een nominatie voor de Gouden Spijker: BRILJANT!

Lees hier het artikel

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: