Kijk buurman, dat wordt ‘m

Je bent heel erg trots op je auto’s en je wilt deze graag met de hele wereld delen. Wat is dan de beste manier om één van je topmodellen onder de aandacht te brengen? Je kunt natuurlijk een grote reclamecampagne opstarten, maar je kunt de auto ook gewoon laten zien.

Mindshare en Kinetic, de buitenreclamespecialisten van GroupM, hebben samen met buitenreclame-exploitant van Puffelen de exposurebox bedacht voor Volvo. Reclamebureau More is het creatieve brein achter het strandconcept voor de C70.

 

Een reactie op Kijk buurman, dat wordt ‘m

  1. Noud! zegt:

    Ik zag ‘m staan ja, toen ik heel milieubewust met mijn luxe fiets met 21 versnellingen (in dezelfde kleur zilver als die bolide trouwens) richting de Lock ’n Go-stalling ging. Ik had echter liever een braadworststandje op die plek gezien.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: