Eindhoven de gekste!

Winkelpubliek dat parkeert in P1 Parking Mathildelaan in Eindhoven kunnen nu bij de uitgang een bluetooth boodschap op hun mobiele telefoon ontvangen met een virtuele kortingsbon met een aanbieding voor winkels in de buurt (via am). Merken van de toekomst staan ons voortdurend ter zijde en kiezen hun moment van communicatie. Nu met generieke aanbiedingen die iedereen krijgt, straks weten personal brands wat we regelmatig kopen, waar we naar op zoek zijn of wat we open voor staan. Dan komt een aanbieding precies gesneden op exact het juist moment. Dit is een stapje in die richting.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: